Close

POLYTRA is experiencing continous growth, which results in new career opportunities. In order to meet this growth and to keep on innovating, we are always looking for talented people who look forward to working in a rewarding environment that values teamwork.

If you are looking for a new challenge and would like to be a part of a company in full expansion, take a moment to browse our current open positions.

Furthermore, we are always open for spontaneous application. So don’t hesitate to send us your CV and application letter.

Junior Freight Forwarder

 Als internationale logistieke dienstverlener levert POLYTRA, behorende tot de FRACHT Group, klantgerichte logistieke diensten sedert 1974.

Wij streven ernaar de beste dienstverlener te zijn door onze klanten centraal te plaatsen en hoog in te zetten op digitalisatie.  In België werken we met een 50-tal gedreven collega’s verdeeld tussen Antwerpen en Brussel. Onze mensen zijn ons belangrijkste kapitaal, we zetten dan ook hoog in op well-being in de werkomgeving door het creëren van een cultuur waar initiatief, betrokkenheid, teamwork, ambitie en ownership worden beloond en dat alles overgoten met een behoorlijke fun-factor!

Voel jij je als een vis in het water als het aankomt op het werken met systemen, schriftelijke communicatie en ben jij een echte troubleshooter? Dan zou dit wel eens een functie voor jou kunnen zijn!

Jouw takenpakket

  • Je ben het eerste aanspreekpunt voor de klant .
  • Je verwerkt op een correcte manier de orders in het bedrijfseigen expeditie pakket.
  • Je maakt BL’s op, registreert douanedocumenten en regelt indien nodig voortransport
  • Bij problemen of afwijkingen bij je een echte troubleshooter en ga je op zoek naar de best mogelijke oplossing steeds in nauwe samenwerking met de klant.
  • Je volgt de orders op van A tot Z en leidt het proces in goede banen.

Gewenst profiel

  • Je hebt een logistieke opleiding genoten of bent gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt noties van Incoterms, douanedocumenten, Bl instructies
  • Je bent zeer nauwkeurig
  • Je kan zelfstandig werken en bent een echte problemsolver.
  • Je hebt een klantgerichte ingesteldheid.
  • Je kan vlot met de PC en een snelle leerling als het aankomt op computerprogramma’s
  • Je hebt een goede talenkennis NL/ENG, zowel gesproken als geschreven. Kennis van Italiaans is een pluspunt

Plaats van tewerkstelling

We zijn gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Voor wie met de wagen, fiets of brommer komt, hebben we een eigen parking ter beschikking.            

2018 Antwerpen, Desguinlei 92 – Building Verzicht. Onze gloednieuwe kantoren bevinden zich op de 15de verdieping met een prachtig zicht op de stad en het omliggende groen.  We zijn gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Voor wie met de wagen komt, hebben we een eigen parking ter beschikking.

Ons aanbod

Je mag rekenen op een training on the job, waarbij je na enkele weken zelfstandig je eigen dossiers beheert. Daarna zal de opleiding verdergaan, waardoor je je verder kan verdiepen in de klant en steeds complexere dossiers zal kunnen behandelen.

Wij bieden een boeiende job aan in een internationale omgeving alsook een competitief salaris inclusief maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en een pensioenspaarplan.  We werken 38u per week en hebben in totaal 30 dagen vakantie (inclusief ADV en sectorale feestdagen) + 10 wettelijke feestdagen.

Interesse in deze vacature? Solliciteer via mvercammen@polytra.be t.a.v. Melissa Vercammen 

Apply now

Freight Forwarder

  Als internationale logistieke dienstverlener levert POLYTRA, behorende tot de FRACHT Group, klantgerichte logistieke diensten sedert 1974. Wij streven ernaar de beste dienstverlener te zijn door onze klanten centraal te plaatsen en hoog in te zetten op digitalisatie. In België werken we met een 50-tal gedreven collega’s verdeeld tussen Antwerpen en Brussel.

Onze mensen zijn ons belangrijkste kapitaal, we zetten dan ook hoog in op wellbeing in de werkomgeving door middel van verschillende initiatieven – denk maar aan ontwikkelingskansen, autonomie, betrokkenheid, teamwork en een behoorlijke fun-factor!

Jouw functie

Als Customer Care Specialist zal je verantwoordelijk zijn voor de operationele en administratieve uitvoering en opvolging van import- en export dossiers. Je maakt deel uit van een team dat werkt op 1 klantendossier.

·         registreren van de binnenkomende opdrachten  
·         aanmaken van het expeditiedossier 
·         doorgeven opdrachten ivm douaneformaliteiten 
·         ontvangen gegevens controleren en ontbrekende informatie opvragen bij de klant 
·         opmaken van de nodige documenten vereist voor het uitvoeren van de opdracht
·         meehelpen aan het opstellen van offertes

GEWENST PROFIEL

·         logistieke opleiding genoten en minstens 1 jaar ervaring in Freight Forwarding  
·         goede  kennis van de zeevracht en wegreglementering
·         proactief, punctueel, accuraat, graag werken in een team
·         klantgerichte ingesteldheid
·         vlot met Microsoft Office toepassingen en behendig met computerprogramma's
·         vloeiend Nederlands- en Engelstalig, zowel gesproken als geschreven

PLAATS VAN TEWERKSTELLING

Antwerpen – Berchem, Desguinlei 92 – Building Verzicht. Onze gloednieuwe kantoren bevinden zich op de 15de verdieping met een prachtig zicht op de stad en het omliggende groen. We zijn gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer (wandelafstand van Berchem station). Voor wie met de wagen komt, hebben we een eigen parking ter beschikking.

AANBOD

Wij bieden een boeiende job aan in een internationale omgeving alsook een competitief salaris inclusief maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en een pensioenspaarplan.  We werken 38u per week en hebben in totaal 30 dagen vakantie (inclusief ADV en sectorale feestdagen) + 10 wettelijke feestdagen.

Interesse in deze vacature? Solliciteer via mvercammen@polytra.be t.a.v. Melissa Vercammen 

 

Apply now
X