Close

POLYTRA is experiencing continous growth, which results in new career opportunities. In order to meet this growth and to keep on innovating, we are always looking for talented people who look forward to working in a rewarding environment that values teamwork.

If you are looking for a new challenge and would like to be a part of a company in full expansion, take a moment to browse our current open positions.

Furthermore, we are always open for spontaneous application. So don’t hesitate to send us your CV and application letter.

Sales & Marketing Assistant

 

Sales & Marketing Assistant

 Als internationale logistieke dienstverlener levert POLYTRA, behorende tot de FRACHT Group, klantgerichte logistieke diensten sedert 1974.

Wij streven ernaar de beste dienstverlener te zijn door onze klanten centraal te plaatsen en hoog in te zetten op digitalisatie. In België werken we met een 50-tal gedreven collega’s verdeeld tussen Antwerpen en Machelen.

Onze mensen zijn ons belangrijkste kapitaal, we zetten dan ook hoog in op well-being in de werkomgeving door middel van verschillende initiatieven – denk maar aan ontwikkelingskansen, autonomie, betrokkenheid, teamwork en een behoorlijke fun-factor!

Jouw takenpakket

Je ondersteunt de Business Development Director en Managing Director in uiteenlopende sales & marketing gerelateerde activiteiten. Een greep uit jouw takenpakket:

·         Up to date houden van de website en content creëren om de website te verbeteren

·         Ondersteuning in de voorbereiding van evenementen en promo activiteiten

·         Ondersteuning in sales activiteiten gaande van het maken van powerpoints, beheren van promo-materiaal, voorbereiden van offertes…

·         Voorstellen rond marketing acties uitwerken

·         Etc …

Gewenst profiel

·         Je behaalde een bachelor diploma of bent gelijkwaardig door ervaring

·         Je kan zelfstandig werken

·         Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en beschikt over een goede dosis creativiteit

·         Je hebt een klantgerichte ingesteldheid en bent zeer nauwkeurig

·         Je bent vlot met de PC en hebt een zeer goede kennis van Excel, Outlook en Powerpoint

·         Je hebt een goede talenkennis NL/ENG, zowel gesproken als geschreven

 

 Ons aanbod

Je komt terecht in een boeiende job in een internationale omgeving.

Wij bieden een voltijdse job aan maar 4/5de is eveneens bespreekbaar. 

Je mag rekenen op een competitief salaris inclusief maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en een pensioenspaarplan.  

 Interesse in deze vacature? 

Apply now

Control Tower Operations Manager

Control Tower Operations Manager in HOUSTON (TEXAS)

DUTIES AND RESPONSIBILITIES

  v  Operational and Commercial  Management of 4PL and 3PL US Regional Control Tower Services.

v  Business  Implementations.

v  Relation Management of Fracht Network,Agents and any 3rd party contractors including Airlines & Transport Companies.

v  Handle Global and Domestic escalations related to CT activities.

v  Responsiblefor Global Vendor Management Program.

v  Responsiblefor Financial Results & Optimizations of US Regional Control Tower.

v  Responsiblefor Customer Satisfaction. Responsiblefor Business Continuity.

v  Applies high quality service standards with structured & rapid complaint and non-conformity handling.

v  Provides proactive problem resolution and corrective actions to ensure excellence in service.

v  Identifies areas of improvement, reviews KPls & enhances overall service quality.

v  Contributes to offer process improvements, continuous innovations and cost optimizations.

v  Reports to the Global Control Tower Manager.

POSITION OVERVIEW

THE CONTROL TOWER (CT) OPERATIONS MANAGER IS RESPONSIBLE FOR MANAGING ONE OF FRACHT’S  MULTINATIONAL CUSTOMERS OPERATIONAL INTHE HEALTHCARE INDUSTRY.  THE MAJOR FOCUS LAYS WITH COMBINING CUSTOMER SERVICE & OPERATIONAL EXCELLENCE AS WELL AS BUILDING STRONG RELATIONS WITH INTERNAL AND EXTERNAL STAKEHOLDERS OF THE CUSTOMER’S GLOBAL SUPPLY CHAIN.  THE CT OPERATIONS MANAGER IS LEADING THE US BASED REGIONAL CONTROL TOWER ACTIVITIES THAT IS MANAGING TRANSPORT OF TIME-SENSITIVE AND HIGHLY REGULATED DANGEROUS PRODUCTS BY AIR AND BY ROAD.  THESE GOODS ARE FOR MEDICAL TREATMENT IN 90+ COUNTRIES IMPLICATING REVERSE LOGISTICS.  IN THIS ROLE YOU ARE RESPONSIBLE FOR YOUR TEAM AND FOR THE OVERALL CONTROL TOWER PERFORMANCE.

EDUCATION AND/ORWORK  EXPERIENCE REQUIREMENTS

§  1O+ years of experience within Airfreight Forwarding Industry.

§  5+ years of experience with working in decentralized team.

§  Outstanding customer service skills, capability to work under stress & flexible.

§  Excellent communication and interpersonal skills.

§  Fluent in English.  Dutch & French are an asset.

§  Ability to work in a team as well as individually.

§  Self-motivated and eager to learn.

§  Result oriented, talent for problem solving.

§  Proficiency in MS Office applications.

§  Strong analytical skills.

§  IATA Dangerous Goods (Class 7) Experience & Certification is an asset.

§ 3PL & 4PL Control Tower Experience is an asset.

Interested?  Send your motivation and CV to careers@fracht.com  

Apply now

Jr. Forwarder

Als internationale logistieke dienstverlener levert POLYTRA, behorende tot de FRACHT Group, , klantgerichte logistieke diensten sedert 1974.

Wij streven ernaar de beste dienstverlener te zijn door onze klanten centraal te plaatsen, hoog in te zetten op digitalisatie en bij onze medewerkers het nemen van verantwoordelijkheid aan te moedigen en te voorzien in groeimogelijkheden.
In België werken we met een 50-tal gedreven collega’s verdeeld tussen Antwerpen en Brussel.

De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:

  • Je staat in voor het registreren van de binnenkomende transportopdrachten.
  • Je ondersteunt je team in het verwerken van expeditiedossiers.
  • Je geeft opdrachten door ivm douaneformaliteiten.
  • Je controleert ontvangen gegevens en vraagt ontbrekende informatie op bij de klant.
  • Je maakt de nodige documenten op die vereist zijn voor het uitvoeren van de opdracht.

Gewenst profiel

  • Je hebt een logistieke opleiding genoten of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt een goede kennis van de zee-, luchtvracht- en wegreglementering.
  • Je bent proactief, punctueel, accuraat en werkt graag in een team.
  • Je hebt een klantgerichte ingesteldheid.
  • Je kan vlot werken met Microsoft Office toepassingen en bent behendig met computerprogramma’s.
  • Je hebt een goede talenkennis NL/ENG, zowel gesproken als geschreven. Daarnaast heb je noties Frans waarin vooral het begrijpen belangrijk is.

Ons aanbod

Wij bieden een boeiende job in een internationale omgeving, met tal van ontwikkelingskansen, alsook een competitief salaris inclusief maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en een pensioenspaarplan. 

Bereikbaarheid

We zijn gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer (wandelafstand van Berchem station). 

Voor wie met de wagen komt, hebben we een eigen parking ter beschikking.

 

Apply now

Forwarder

Als internationale logistieke dienstverlener levert POLYTRA, behorende tot de FRACHT Group, , klantgerichte logistieke diensten sedert 1974.

Wij streven ernaar de beste dienstverlener te zijn door onze klanten centraal te plaatsen, hoog in te zetten op digitalisatie en bij onze medewerkers het nemen van verantwoordelijkheid aan te moedigen en te voorzien in groeimogelijkheden.
In België werken we met een 50-tal gedreven collega’s verdeeld tussen Antwerpen en Brussel.

Ben jij echt een problemsolver die niet bang is voor een uitdaging en heb je reeds enkele jaren ervaring in de logsitieke sector als Forwarder? Super! Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:

  • Je ben het eerste aanspreekmunt voor de klant.
  • Je behandelt expeditie dossiers van A tot Z.
  • Je controleert van de door klant verstrekte gegevens en vraagt desgevallend gegevens op.
  • Je bent verantwoordelijk voor de correcte verwerking van de orders in het bedrijfseigen expeditie pakket.
  • Je registreert performantie problemen en rapporteert en escaleert indien nodig.
  • Je hebt contact met klanten – agenten – transporteurs – rederijen – autoriteiten.

Gewenst profiel

  • Je hebt een logistieke opleiding genoten en 3 jaar ervaring in een gelijkaardige Forwarding functie.
  • Je bent proactief, punctueel, accuraat, en werkt graag in een team.
  • Je kan zelfstandig werken bent een echte problemsolver.
  • Je hebt een klantgerichte ingesteldheid.
  • Je kan vlot werken met Microsoft Office toepassingen en je bent behendig met computerprogramma’s.
  • Je hebt een goede talenkennis NL/ENG, zowel gesproken als geschreven. Daarnaast heb je een goede basiskennis Frans.

Ons aanbod

Wij bieden een boeiende job in een internationale omgeving aan, met tal van ontwikkelingskansen, alsook een competitief salaris inclusief maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en een pensioenspaarplan. 

 

Bereikbaarheid

We zijn gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer (wandelafstand van Berchem station). 
Voor wie met de wagen komt, hebben we een eigen parking ter beschikking.

 

Apply now
X