Close

POLYTRA is experiencing continous growth, which results in new career opportunities. In order to meet this growth and to keep on innovating, we are always looking for talented people who look forward to working in a rewarding environment that values teamwork.

If you are looking for a new challenge and would like to be a part of a company in full expansion, take a moment to browse our current open positions.

Furthermore, we are always open for spontaneous application. So don’t hesitate to send us your CV and application letter.

ICT Helpdeskmedewerker

Ben je gebeten door het logistieke gebeuren dan bij jij de helpdeskmedewerker die wij zoeken! Wij streven ernaar de beste dienstverlener te zijn door onze klanten centraal te plaatsen, hoog in te zetten op digitalisatie en bij onze medewerkers het nemen van verantwoordelijkheid aan te moedigen en te voorzien in doorgroeimogelijkheden. Ons kantoor de Berchem telt een 40-tal gedreven collega’s.

Jouw functie:

Je maakt deel uit van het ICT team.

Als helpdesk medewerker moet je goed kunnen communiceren, over uitstekende interpersoonlijke vaardigheden beschikken en sterk zijn in problemen oplossen. Voorts moet je altijd rustig blijven, en goed in team kunnen werken. Bovendien moet je een grondig technisch inzicht hebben in de hardware, software en systemen die je ondersteunt.

Je bent eerstelijns support voor allerlei ICT problemen waarbij je zoveel mogelijk vragen zelf beantwoord.

Gewenst profiel:

Kennis van:

* Windows Server 2008 / 2012 / 2019

* Office 2013 / 2016

* Windows 7 / 10 – 32x & 64x

* Active Directory

* Installatie Software

* Basis Vmware, Citrix, Firewall & Veeam.

* Office 365 – Exchange Online

Teamplayer

Stressbestendig

Groot analystisch vermogen

Zin voor initiatief

Kennis en feeling voor de huidige evolutie van digitalisering en ontwikkelingsmogelijkheden

Affiniteit met transport en expeditite-sector is een plus

Apply now

Bediende expeditie

Wij streven ernaar de beste dienstverlener te zijn door onze klanten centraal te plaatsen, hoog in te zetten op digitalisatie en bij onze medewerkers het nemen van verantwoordelijkheid aan te moedigen en te voorzien in groeimogelijkheden.

Ons kantoor te Berchem, Antwerpen, telt een 40-tal gedreven collega’s.

 

Jouw functie

Je maakt deel uit van een team en verwerkt de ontvangen transportopdrachten.  Dit houdt onder meer in:

·         registreren van de orders in het bedrijfseigen expeditiepakket.

·         controleren van de door klant verstrekte gegevens en desgevallend bijkomende gegevens opvragen

·         boeken van orders bij transporteurs en rederijen

·         opvolgen van douaneformaliteiten

·         aanmaken van de nodige documenten

·         klasseren van afgewerkte dossiers.

·         contacten met klanten – agenten – transporteurs – rederijen – autoriteiten 

  

Gewenst profiel

·         logistieke opleiding genoten en een 3-tal jaar ervaring in een gelijkaardige administratieve expeditiefunctie

·         proactief, punctueel, accuraat, graag werken in een team

·         klantgerichte ingesteldheid

·         vlot met Microsoft Office toepassingen en behendig met computerprogramma’s

 ·         vloeiend Nederlands- en Engelstalig, zowel gesproken als geschreven

 

Ons aanbod

Wij bieden een boeiende job in een internationale omgeving, met tal van ontwikkelingskansen, alsook een competitief salaris, maaltijdcheques, bedrijfspensioenplan, levensverzekering, hospitalisatieverzekering, tussenkomst woon-werkverplaatsing of fietsvergoeding, mogelijkheid tot glijtijd, bijkomende sectorale vakantiedagen en arbeidsduurverkortingsdagen (ADV). 

  

Bereikbaarheid

We zijn gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer (wandelafstand van Berchem station).  Je fiets kan in een afgesloten fietsenstalling en er zijn douchevoorzieningen. Voor wie met de wagen komt, hebben we een eigen parking ter beschikking.

Apply now
X